Μετά από ολόκληρες δεκαετίες μπαίνει μπρος το σχέδιο για επέκταση της γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) από την Κηφισιά, προς ακόμη βορειότερα προάστια όπως η Νέα Ερυθραία και ο Άγιος Στέφανος.
Οι πρώτες
εξαγγελίες για
την υλοποίηση του έργου της βόρειας επέκτασης του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά προς
τον Άγιο Στέφανο έγιναν το 2006.
Το αρχικό
χρονοδιάγραμμα προέβλεπε πως σε πρώτη φάση η γραμμή θα έφτανε στην Εθνική Οδό
μέσω Νέας
Ερυθραίας ως το 2013 και θα ακολουθούσε η επέκταση προς τον
Άγιο Στέφανο ως το 2017.
Στη συνέχεια
όμως, οι μελέτες δεν τεκμηρίωσαν την επέκταση του ηλεκτρικού προς τον
Άγιο Στέφανο, που βρίσκεται εκτός του αστικού ιστού και εξυπηρετείται
σιδηροδρομικά από τον ΟΣΕ, με αποτέλεσμα στο έργο να μείνει μόνο η
επέκταση του τμήματος Κηφισιά – Νέα Ερυθραία με υπόγεια γραμμή, η οποία και
αποτυπώθηκε στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας που είχε ορίζοντα
το 2020.
Σύμφωνα με
το νέο σχεδιασμό της Ελληνικό Μετρό η γραμμή θα υπογειοποιηθεί
αμέσως μετά το ΚΑΤ (με τον σταθμό της Κηφισιάς να γίνεται υπόγειος) και τη
γραμμή να κατευθύνεται προς Νέα Ερυθραία για να καταλήξει στον Κόμβο
Βαρυμπόμπης όπου θα είναι δυνατή η μετεπιβίβαση για όσους κινούνται στην Εθνική
Οδό.
Και προς
τα νότια
Μια επέκταση
που θα δούμε μέσα στα επόμενα χρόνια είναι αυτή προς το Κέντρο
Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος
Νιάρχος.
Έχει
ολοκληρωθεί η μελέτη χάραξης που προβλέπει τη δημιουργία ενός υπόγειου
κλάδου της Γραμμής 1 μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό
Θησείου, με τη γραμμή να έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ.
και 4 σταθμούς: Άνω Πετράλωνα, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου και το
Κέντρο Πολιτισμού.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
0 Σχόλια