Σούπερ μάρκετ: Μπορεί τα κέρδη για τις εταιρείες σούπερ μάρκετ να ήταν τεράστια για το 2020, ωστόσο, η πίτα είναι πολύ μεγάλη και όλο και περισσότεροι παίκτες θέλουν να μπουν στην συγκεκριμένη αγορά.
Τα βήματα
της μητρικής της στην Φινλανδία η οποία προχώρησε πρόσφατα στην δημιουργία
σούπερ μάρκετ φαίνεται να ακολουθεί η Wolt στην Ελλάδα.
Σήμερα
συμπληρώνονται ακριβώς δύο χρόνια από την ημέρα που η Wolt πραγματοποίησε την
πρώτη της παραγγελία στην ελληνική αγορά.
Στα δύο αυτά
χρόνια η ορμώμενη από την Φινλανδία Wolt κατάφερε να γίνει αναμφισβήτητα ο
δεύτερος ισχυρότερος παίκτης στην αγορά του delivery πίσω από την e-food, και
είναι πλέον έτοιμη για το επόμενο μεγάλο βήμα.
Μόλις χθες
ανακοίνωσε τη σύστασης της Wolt Market Greece μίας 100% θυγατρικής της Wolt
Greece η οποία αποτελεί το πρώτο βήμα για την είσοδο της εταιρείας στην διανομή
προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Έτσι δεν
αποκλείεται μέσα στο επόμενο διάστημα εκτός από την ρωσική Mere η οποία θα
ξεκινήσει από την Τρίπολη να έχουμε μία ακόμη είσοδο ξένης αλυσίδας στην
ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ, αυτή την φορά στην Αθήνα.
Το Wolt
Market αποτελεί το νεότερο εγχείρημα της Wolt που μετράει περίπου έναν χρόνο.
Το πρώτο κατάστημα λειτούργησε στο Ελσίνκι τον περασμένο Σεπτέμβριο και πλέον
μέσα σε μικρό διάστημα έχουν φθάσει σε τρία σημεία, δύο στην φινλανδική
πρωτεύουσα και ένα στο Τουρκού.
Έχει την όψη
ενός μικρού σούπερ μάρκετ, που όμως δεν μπορούν να το επισκέπτονται πελάτες.
Οι
τελευταίοι αποστέλλουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά στην εφαρμογή της Wolt
(σ.σ. με τον ίδιο τρόπο που κάνουν και την παραγγελία για delivery σε
εστιατόρια) και οι υπάλληλοι του καταστήματος την παραλαμβάνουν και στην
συνέχεια συγκεντρώνουν και συσκευάζουν τα προϊόντα για τον πελάτη. Τα ψώνια παραλαμβάνει
ο συνεργάτης – μεταφορέας της Wolt και τα παραδίδει σε διάστημα περίπου μισής
ώρας στον πελάτη.
Στο
φινλανδικό ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχεται σχεδόν η
πλήρης γκάμα βασικών κατηγοριών ενός σούπερ μάρκετ όπως τρόφιμα, είδη προσωπικής
υγιεινής και καθαριστικά. Διατίθενται φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση
όχι όμως προϊόντα προς κοπή όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας τα οποία παρέχονται
μόνο συσκευασμένα.
Όπως ανεφέρε
η Wolt κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Φινλανδία, προστατευτικά γάντια
χρησιμοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας, τα προϊόντα
τοποθετούνται σε χάρτινες σακούλες και στην συνέχεια σε θερμομονωτικό κιβώτιο
ενώ στα προϊόντα ψύχους προστίθεται μία ψυχρή πλάκα ώστε να μεταφερθούν στην σωστή
θερμοκρασία.
0 Σχόλια